4 april, lördag

fan också, idag skulle de varit 3 månader..
men ngnstans på vägen tog de slut och jag fattar inte varför
vi hade de så bra, visst vi gjorde en del misstag båda av oss,
men vi hade de så otroligt bra, vi älskade varann
och jag älskar dig än och jag kan inte släppa dig :'-(
jag önskar vi kunde ta samma väg igen och hitta tbx till varann,
jag skulle göra vad som helst för att de ska bli som innan,
precis vad som helst!
jag skulle dö för eriks skull, så sjukt mycket älskar jag han! ;(
i miss you so bad it hurts erik..
jag mår så jädra dåligt utan dig & de får mig att göra så sjukt mycket
dumma saker :'( jag älskar fan dig!
snälla.. :'-(

  <-- everything i need and more! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0