if i could turn back time..

om jag kunde vrida tbx tiden till när vi va i vetlanda, då kanske allt kunde varit perfekt nu?
alla minnen med dig, allt jag gjort med dig, alla grr vi åkt skidor, varit, shoppat, sovit över,
allt jag bara kan inte sluta tänka på de, jag kan inte komma över dig, de går bara inte
jag skulle göra vad som helst för att få tbx dig, vi hör ihop, fattar du inte de?
jag är ingenting utan dig, om du bara kunde ångra dig..
så fort jag tänker på dig och allt vi gjort, blir jag så ledsen, jag saknar dig!
jag behöver dig, behöver inte du mig? :o
jag vet fan inte vad jag ska tänka, vad jag vill, vad jag ska göra,
de enda jag vill är att ha dig tbx :o
jag bryr mig inte ett skit om ngt eller ngn.. jag klarar inte de
de ända jag gör är att tänker på dig, för du är allt liksom
och så fort jag ser dig nu, vill jag bara springa fram till dig och krama dig, som förr..
när jag ser dig nu, så tittar jag extra noga på dig, när jag ser dina läppar, tänker jag på
allt grr du kysst mig med kärlek, på munnen & halsen.. när jag ser dina ögon, tänker jag på
hur dom bara brukar stirra rakt in i mina och sedan kyssa mig ;( dina vackra bruna ögon..
när jag ser ditt bruna gulliga lockiga hår, så tänker jag på alla gånger vi brukade ligga i sängen och
hålla om varann och jag brukade pilla i ditt hår, dina söta lockar och allt ;(
när jag bara ser dig, tänker jag på allt vi gjort :( när jag tänker på dig, vill jag bara ringa upp dig och berätta
hur mkt jag älskar dig och hur jag känner för dig, och allt :(
jag kan gå en jättestor omväg, bara för att få kolla på dig, jag kan gå ut från lektionen bara för att kolla på dig,
bara för att få se dig, för jag älskar dig!
jag har aldrig varit såhär kär, du är liksom allt.. :/ finns ingen som du.
jag är lycklig med dig, och du va lycklig med mig.
men du ändrade dig bara sådär och jag fattar inte varför
ibland kan jag bara sitta och stirra på telefonen och vänta på att du ska ringa och säga;
" att du är ledsen och att du ångrar dig, och att du älskar mig osv.. "
du är allt jag ngnsin önskat mig
i do anything, anything for you.. i want you back!
du är mitt livs största kärlek, jag älskar dig mer än allt ♥

 memories, den enda för mig, i'll be waiting..

JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT PÅ HELA JORDEN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0