JAG HATAR TISDAGAR OCH MÅNDAGAR

skola idag, segt som vanligt.. jag hatar kemi och fysik mer än något annat, de vill jag lova!
men på rasterna är de fan kul, speciellt när man dampar och skojar med världens bästa sia ;>
först bröt hon nästan av min nyckel, fan va rädd jag blev då.. de hade varit andra gången isåfall.
sedan hoppade hon på mig bakifrån och jag är så klen vill jag lova, så jag tappade sia, och både
hon och jag ramlade omkull på golvet! haha. fy vad vi skrattade, med dig skrattar jag som med ingen annan asso.
du är den bästa jag vet! efter skolan gick jag och becca hem till henne och sedan blev de typ att vi gick och köpte godis som alltid och satte oss och åt & våran dricka vi köpte igår med, alltid kul med dig! sedan gick jag hem och nu har jag pluggat och packat typ, packar resten imorgon!
igår så var jag med freddie filip och becca, men mest med freddie och filip typ. först satt vi vid kiosken sedan så gick becca på utvecklingssamtal, då var jag med freddie och filip. vi gick runt typ, sedan gick vi till skolan för att vänta på becca, men hon hade redan gått när vi kom, men de fattade inte vi xD så vi satt där, sedan gick vi in, för jag tänkte hämta so boken i skåpet, och då hade becca gått och då fick freddie en liten utskällning av inger, så då blev de att stå där ett tag med. sedan gick vi och satt oss på skolgården, då kom rektorn och ville snacka med freddie, så jag och filip satt där och lyssnade på musik och snackade typ, haha. sedan kom freddie, då gick vi hem till becca. sedan gick vi och köpte läsk och massa godis, så satt vi utanför ica och käkade de och hälsade på alla, vi satt precis utanför dörren. haha!
aja, bra dagar har de varit. prov igår, gick skapligt. och prov imorn, hoppas de går bra! aja, vi ses! tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0