ONSDAG OCH IDAG SKA DE BAKAS

skolan idag, va en aning drygt..men jag bara älskar när man går ut ur klassrummet och där står världens bästa sia
och man blir superglad och bara hoppar på henne! puss! idag hade vi vattenkrig, eller vattenkrig och vattenkrig,
jag skvätte på sia medans hon tjöt som ett barn och jag bara skrattade!
prov hade vi med idag och jag måste bara säga; fyfan, va jobbigt de är och skriva ner alla svar :o
de gick faktiskt jättebra, men till slut var jag så trött och förbannad på skiten, så då sket jag i ett, haha!
städade skåpet idag med, men tröttnade sen, så jag sket i de sista, haha! :o funkar ju de med.
efter skolan var jag med sia och becca, vi gick till taxin och skvätte ner agnes med vatten och massa andra med,
fatta hur kul jag har med er! sedan gick vi till kiosken och satte oss, och den gubben han är ju bara för rolig asso,
strålande kväll och massa ;o sedan flörtar han ju alltid med becca med, patetisk asso!
sedan kom jeffe och bida med, alltid lika kul. fy vad vi skrattade asso ;o sedan gick sia och jag hem till mig..
på vägen skulle vi stanna och kissa, hahahahhahahahahah fan va kul man har med dig asso xD
sedan käkade vi och sedan skulle jag till jenny ju, för att jag jenny ellen carro och becca ska baka tills imorgon..
så sia gick till bida och jeffe.
och hemma hos jenny, bakades de och skrattades, så jag trodde jag skulle börja stortjuta av glädjeskratt,
fy vad kul vi hade. bilder kommer!
sedan kom karin med, hon har de jobbigt just nu, så vi ställde upp för henne och käkade kladdkaka,
du vet att vi alltid finns här karin! vi älskar dig!
sedan blev de att jag becca och karin gick till kiosken och fy vad vi skrattade asso, ni är grymt bra asso!
sedan blev de att åka hem och nu har jag duschat och packat nästan färdigt, stolt*
fast de är mamma som packat men ändå!
puss på att imorgon åker jag till göteborg, på gothia cup innebandy!
kommer bli bäst med världens bästa bianca, jag älskar dig.
ha de bäst nu då alla, så hörs vi på söndag! hare fin fint.

♥ freddie du är bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0