du och jag genom allt?

    
    

du & jag genom allt? jag trodde på orden, jag trodde på dig, jag älskar dig genom allt, du är den enda.
ingen kommer någonsin kunna ta din plats, alla minnen med dig, oförglömliga, allt påminner om dig,
när vi va i vetlanda, när vi sov över, alla gånger vi myst, hyrt film/kollat på film, när vi va på bio,
trippen till fröreda med robert, alla gånger vi varit ute hos robert, när vi va med robert och lisa,
alla gånger vi åkt skidor, allt vi gjort, kan jag inte sluta tänka på.. när du höll min hand kände jag mig
som världens lyckligaste, när du kysste mig ville jag bara frysa tiden, när du höll om mig ville jag att du
aldrig skulle släppa taget, allt allt ALLT! de går inte att sluta tänka på dig, för allt påminner om dig,
jag minns alla gånger du lekte med mina fingrar och sa att dom va små, samma sak med öronen..
jag minns när du sa att jag aldrig behövde va ensam hemma, för då kom du, då kände jag mig verkligen trygg
hos dig. när vi va på bio och sen när vi skulle gå ut, tappade du bort mig, fy vad orolig du blev då,
du va så otroligt söt dåh när du började leta efter mig, hihi då kände jag mig verkligen lycklig,
jag kan inte släppa dig, du är världens bästa kille, tanken av att du inte är min längre, är så grymt sårande..
jag skulle göra vad som helst för att få tbx dig, jag skulle dö för din skull, jag skulle gå genom eld och
vatten för din skull, enbart för din skull. utan dig finns de inget liv alls, jag kan inte leva utan dig,
om jag inte har dig, vill jag inte finnas mer :'-( ibland kan jag bara sitta och stirra på telefonen och vänta
på att du ska ringa och säga att du ångrar dig och att du älskar dig och vill ha tbx mig..
jag kan gå en hel omväg i skolan bara för att få se dig, även om jag kommer försent till lektionen, bara för
att få se dig. jag kan stå i en hel folkmassa & inte lyssna ett skit på vad dom säger, för att jag bara tänker på dig..
hur kunde de bli såhär? vi hade äkta kärlek, du och jag.. även om vi bråkade ibland så tvivlade inte jag, för
jag visste att vår kärlek va så stark och jag tvivlade inte för jag hade en anledning, du är min anledning,
du är min ork till allt, du får mig att gå upp på morgonen.. du är luften jag andas.
jag mår så jädra dåligt utan dig, jag låtsas vara glad hela tiden, för att jag egentligen mår skit..
jag vill va lycklig, jag är lycklig med dig. du och jag hör ihop, fattar du inte de? :o
jag vill leva livet, med dig. jag vill gå upp på morgonen och känna som innan, nu ska jag till skolan
där får jag träffa erik, jippie eller typ idag / ikväll ska jag va med erik, wiiiiho..
du är de bästa som ngnsin hänt mig,
jag kommer aldrig glömma dig, jag släpper dig aldrig..
jag älskar dig mer än någonting annat på hela jorden! / din, alltid din mika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0