...

hur kunde detta hända mig?
livet är inte en dans på rosor, och jag borde insett att jag en dag skulle förlora han föralltid,
jag borde insett att han inte alltid skulle vara min,
jag borde verkligen insett det.
orden " ta tag i ditt liv istället " dom sved verkligen, dom fick mig att inse att jag kastar bara
bort mitt liv, jag förstör mitt liv, men du förstör också mitt liv.
jag är ett helvete utan dig, jag klarar ingenting
jag är svag
inte alls samma person som då, men du är inte heller samma person
' jag drömmer om dig varje natt, jag drömmer om att du ringer/smsar/säger att du vill ha tbx mig,
och så blir de vi igen, men sen när jag vaknar blir jag lika ledsen :'-(
tanken av att jag håller på att förlora dig föralltid, eller att jag har gjort de..
får mig att vilja dö, för du är min anledning till att leva,
de är du som får mig att gå upp på morgonen,
de är du som får mig att äta,
de är du som ger mig orken till allt.. :'-(

jag älskar dig mer än vad jag behöver dig, och jag behöver dig så sjukt mycket. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0