HELVETE

mitt liv är åt ett jädra helvete, bara för jag är så nergrävd i sorg..
så gör jag så dumma saker hela tiden,
och jag vill ta tag i mitt liv & gå vidare, men de bara går inte :'-(

men de är ju så de är, man vet inte vad man har förrän man saknar de som mest ..
jag skulle verkligen göra vad som helst för att få tbx erik, precis vad som helst..
jag skulle dö för hans skull :'-( så jädra mycket älskar jag han!
jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska tänka, vad jag ska se, vad jag ska säga eller ngt,
de enda jag vet är att jag gör vad som helst för att få tbx erik, för jag älskar han mer än själva livet! ♥

HELVETS JÄDRA HORA ATT MITT LIV SKULLE BLI SÅHÄR :'-(



JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN SJÄLVA LIVET, MER ÄN NÅGONTING ANNAT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0