VALBORG


äntligen valborg, äntligen asso! jag har längtat så grymt mycket.
idag snart, vid kvart i 5, då drar jag till idrottshallen, och sedan bär de av till gothia cup innebandy i göteborg,
fatta hur kul vi kommer ha! & med världens bästa lag, kan de knappast bli bättre ju? =D
är borta ändå till söndag, de blir liseberg, shopping, innebandy och mycket mer med bästa laget ju.
sedan kan man ju hoppas på att vi går till final med, puss på det isf!
och jag jenny o bianca ska dela säng med, grr liksom!
skolan idag dårå iallafall.. först hade vi matte, och jag sångfågel? nej de tror jag inte, men jag har ju hela livet
framför mig, så vem vet? haha. sedan gick vi till konsthallen med klassen, och de var grymt kul asso, jag var med
världens bästa svenssonkarin dåva :) sedan gick vi till skolan igen, skulle ha språk. men karin åkte hem innan de:/
men språket va kul iallafall, vi läste högt och så, alltid lika kul med den gruppen.
sedan käkade jag och karin, juste jag kom på de nu.. hon åkte hem efter maten var de ju. haha dum jag är? :p
iaf sedan hade vi svenska lästimme, jag isabell jennifer och becca satt ute och läste, men jag hade min hörlurar
like always, så jag lyssnade inte mycket på dom x) sedan hade vi rast och sen svenska igen, då satt vi i datasalen och skrev våra dikter på datan, men jag fick inte mycket gjort, de vill jag lova! sedan gick vi till kafeterian och käkade kladdkaka och kakor och massa sånt gutt, puss på de! lotta slutar ju :/ fan jag som gillar att ha lotta i engelska, de är alltid lika kul att få henne att skratta och så /: men men, nu ska vi ha tina & hon ska även bli våran klassföreståndare,
de gillas:D! aja, nu ska jag packa de sista och sen äta, sedan får vi se vad som händer. sedan vid kvart i 5 blire iaf att åka, jag längtar redan nu! aja, ha de bäst alla här hemma! jag kommer sakna er, pusstjao.

freddie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0