de finns inget jag inte gör för att ha dig vid min sida



 
va kan jag säga? rubriken hör ihop så mycket med bilden speciellt nu.

aja, är inte på topp just nu. kanske ni märkt, ja vet inte. kommer ligga lågt ett tag, blir ingen skola imorgon tror ja.
idag va jag med fanny och frida mest, helgen har blivit helt misslyckad. kommer aldrig mer dricka oså ja.
aja, har ingenting att säga egentligen.. jag bara tänker o gråter typ, drogar ner mig i lugna låtar. men men.
tänker inte ge upp, de här ska bli bra, de måste bli bra!..

nu ska jag lägga mig i sängen och kolla film o plugga o lite, kanske blir plugga med. anrs tar jag de imorgon.
nu orkar jag inte mer, sov gott alla, för de kommer inte jag göra.

puss&kraam

Kommentarer
Postat av: bianca.

du är stark <3

jag älskar díg.

2009-08-24 @ 19:51:44
URL: http://biancagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0