flashback




var hemma från skolan idag, jag orkar inte med så mycket just nu, inte på topp precis.
men de är på bättringsvägen, vet inte om de blir skola imorgon. ingen aning just nu.
men ska bort till fotbollsträningen sen och hämta pluggningsböcker, vill ju inte hamna efter.
lagade mat till mig och marcus idag, men kan typ inte äta. spyr nästan då. kollade film med marcus innan,
'pirates of the carribean' . inte sovit mycket, mest gråtit. men nu äre väl på bättringsvägen hoppas jag.

jesper hämtade marcus förut, och martina är inte hemma. så har inge å göra, roar mig med att mixtra med mitt hår, alltid lika kul faktiskt. men just nu vill jag egentligen bara till jonas, men kan inte gå dit. saknar dig så fruktansvärt mycket.

men nu orkar jag inte mer, skriver kanske ikväll.
puss&kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0