jag saknar er tjejer



hann inte skriva mer igår, som ni kanske märkte.. skriver nu istället, gårkvällen blev riktigt lyckad faktiskt,
gick på fotboll med jenny och becca, haha, spott spott spott, och johan, vi kanske hörs nån dag, vem vet.. x)
 sen träffade vi ju höggan med, riktigt kul att träffa han igen!  sen gick jag hem vid halv 10 typ, snackade tele med becca på vägen hem.

aja, just nu sitter jag här och blåser håret, becca kommer snart. sen ska vi va med jenny och becca.. får väl hoppas på att man får träffa jonas idag med. eftersom jag inte lär hinna träffa han på hela veckan typ, men men.
nu ska jag blåsa färdigt håret och sen platta de, så man blir klar någon gång, haha.

jag skriver ikväll igen så ni vet.
träning ikväll med, diss lätt asso.

puss&kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0