när man inte blev som man skulle




sommarlovets bästa dag har detta varit, eller iallafall ett riktigt bra slut på lovet, har spenderat dagen med becca och sia, och de har inte blivit annat än skratt, telefonsamtal och dampningar, orkar inte berätta så mycket, men ni ser ju på bilderna iallafall. jag älskar er mest, ni är guldvärda!

aja, sen åkte sia hem vid sju typ, och då gick jag och becca till bianca, och hjälpte henne vara barnvakt, vart riktigt kul faktiskt, tack för kvällen!
och sen gick jag och becca till byn vid halv 10 typ, och då hände de massa, vi gömde oss, satt i träd, sprang för livet, har aldrig varit så rädd, men men och jag kan fortfaraden inte sluta skratta åt när du ramlade becca, sedan hämtade mamma mig vid kvart i 11 hos becca, då åkte jag hem och nu sitter jag här, vid 1 typ, ska jag och mamma åka till målilla och hämta gith och marko, sitter här och väntar och drygar, inga rolige inne på msn heller.
imorgon äre fotbollsmatch, önska oss lycka till.
skolan börjar på tisdag, hiss eller diss?


skriver imorgon igen.
puss&kraaam

Kommentarer
Postat av: ida bjälefors

sv: nej, menar inte dig.. <3

2009-08-16 @ 00:54:29
Postat av: sia

fy va kul de va å vara me er igen:) har saknat dig,er så mkt<3 älskar er sjukt mkt. min ponny<3333 vilken tid och vart är din match idag:)

2009-08-16 @ 11:34:11
URL: http://siaforthewinffs.blogg.se/
Postat av: svar på sia

matchen va vid 1, men men:) kom ner till virserum nu vettja? :D<3

älskar dig sjukt mkt siaa... min kossa :*

2009-08-16 @ 15:01:22
URL: http://mikaelagunnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0