trååk trååk trååk

Skriv ner vilken vän du valde: sofia össmar
Du ska vara helt ärlig när du svarar på de här frågorna.

När träffades ni sist? - alldeles för länge sen, men imorgon, då jävlar!
Har ni många minnen ihop? - väldigt många kan jag lova, går inte att räkna alla, de är alldeles för många
Litar du på henne/honom? - till 100%
Hur länge har ni känt varandra? - sen vi va små, men de va inte förräns i november förra året, som vi blev bästa kompisar igen
Hur ofta träffas ni? - nästan varje dag, lär de väl blir nu när skolan börjar
Har ni varit utomlands tillsammans? - neej, inte än ;D
Har ni festat tillsammans? - många gånger ;)
Hur gammal är hon/han? - 14, fyller 15 den 18 december
Har du sett honom/henne gråta? - jo, de har jag ju :/
Har du sett han/hon vara riktigt arg? - HAHA, kan inte kalla de arg, kan kalla de riktigt jävla fucking förbannad ;P
Vad skulle du göra om denna personen dog? - döda mig själv med
Har du sagt "Jag älskar dig" till denna personen?-  självklart:)
Brukar ni skratta tillsammans? - de är de enda vi gör, när vi träffas ;D
Är du redo att offra ditt liv för denna personen?- helt klart :*
Har du varit svartsjuk på denna personen? - är jag jämt, ja menar titta bara på henne:o :o :*
Tycker du om detta testet? - jadå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0