your gonna go far, with your lies my friend.


go kväll, folket!
har inte orkat skriva här, så tvingar mig själv just nuxd..

skola idag va de iallafall, drygt må jag lova men men, kul efter iallafall. vart med ida och jenny, bäst lxm.
vi åt pizza, och hade allmänt kul vill jag lova! ni skulle bara veta.
sen inventering på ica, hade lust å ta självmord eller nått just då, fifan, värsta jag varit med om nästintill.
haha, nämen dryg vare. imorgon är de tisdag och de betyder innebandyträning:O kill me!
onsdag äre också träning, fast fotboll. och torsdag, innebandy. och fredag blir de kanske målilla, vet inte riktigt just nu.. på lördag blir fest! (y)

ifredags va jag på kalas, bäst med syster. sen sov jag hos jenny med hon och bianca, och på lördagen blev de marknad, sen efter va jag med kp och jenny, alltid lika kul.
sen blev de kräftskiv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0