nämen tjena

länge sen jag skrev, jotack!

på sätt o vis har lovet varit de bästa, o samtidigt de värsta!
men de är bara för erik varit borta i en hel vecka, men igår kom han hem
o jag spenderade hela kvällen med han, du är fan bäst!
& idag kom erik till mig, vi va typ. sedan drog vi ut, hämtade robert.
sedan körde vi epa, med johan <; sedan drog vi t fröreda t lisa,
men vi stannade inte länge där, vi stack typ efter ett tag!
o då åkte vi hem t robert, började se en film o snackade massa,
sedan vid tjugo i åtta, så åkte erik o jag hem, han till sig o jag till mig,
han körde hem mig, då satt vi o pratade massa i bilen, jag menar: tack för att du finns!!
du förstår mig som ingen annan, jag älskar dig mest av allt! <3

imorron äre skola igen, sug säger jag bara! ;( usch!
efter skolan ska jag o bianca va, vi ska dela ut newbody underkläder som vi sålde, fyy vad segt!
haha, sedan blire plugg på kvällen, inte nice de heller! ;o
på tisdag blire plugg dagen lååååååååång, sedan träning ;o puss på träning, o bajs på plugg! -______-
haha, på onsdag ska jag nog va med agnes o sofia, sedan blire backen med agnes tror jag, puss på det!
torsdag blire träning tror jag, puss på´t!
fredag: hemma match, usch säger jag bara ^^ jag pallar inte -_______- haha!
lördag: pappa fyller år, fira han på dagen! sedan blire väl va med erik, robert o lisa på kvällen, puss på´t ! ;*
söndag: backen kan man ju hooppas? ;)

erik, när jag är med dig förstår jag vad som menas med 'äktakärlek' , de finns inte ord för hur jag ska beskriva min kärlek till dig! <333333333333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0