ansiktsmask & hårmask..?

någon som har bra tips på någon ansiktsmask & hårmask?
funderar på å göra lite sånt där smått underbart på fredag med frida,
hon kommer ju imorgon, imorgon äre tjejkväll i carolines stuga, så va beredd på fler bildbomber!
måste komma ihåg att ladda kameran sen med, så jag kan fota imorgon!
ska börja att skriva flitigt här, med mycket bilder å långa texter, å de ska vara intressant, så man inte somnar när man läser, haha, för de vore ju tråkigt elr vad man ska kalla de.
aja, ikväll gick jag en promenad med fanny, alltid lika trevligt att snacka med henne! hon förstår så bra^^

men men .. funderar på att gå ut å springa imorgon bitti, vore fett härligt faktiskt, å plus att jag behöver de.
aja, nu känner jag mig tjatig!

aja, nu när jag väl skriver, tänkte jag lägga in bilder från när jag va i kyrkan med sia å hennes syster evelina, bildbomb blir de nu, va beredd på de!


vi hade lite tråkigt i kyrkan -__-

hetingen schteeker

vi, elr dom blev hungriga å ville käka pommes :p

kärlek till dig, även om vi inte är vänner, har du störst plats in my ♥

rambo, världens bästa rambo ♥

miss you so bad it hurts my sisteer

de kommer aldrig bli som förut "/

always and forever is gone

we we're walking on sunshine togheter my dear


nu får de räcka med bilder från den dagen, orkar inte mer! puss

Kommentarer
Postat av: sia

jag älskar dig min lilla ponny...:/<3

2009-07-28 @ 23:16:23
URL: http://siaforthewinffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0