faen, inga pengar på mobilen fram tills lördag :<


söndag idag då, fest med jennifer igår dåva, hos dennis rosberg.
fan va kul vi har tsm asso. du är bäst! måste vi göra om.
de började med att jennifer kom till mig vid 4, sedan vid 5 kom elin. vi drog ut vid halv 6-6 typ.
martin skjutsade oss till pizzerian, jennifer å jag delade på en pommestallrik.
sedan gick vi till kiosken köpte godis, sedan gick vi till christian, jag å jennifer lånade toan, elin stannade där.
sedan gick jag å jennifer hem hit, chillade, torkade skor. hahaha du är absolut den bästa!
sedan gick vi å käkade en pommestallrik igen, elr vi satt i busskuren och åt den, mums i varje fall.
sedan gick vi till dennis rosberg, simon å martin mötte oss. fest där, kul vart de.
jonas stoffe loke dennis martin simo nattiz å massa va där, aja, vid halv 12 typ. gick vi hem.
å sen vid typ halv 2 gick vi ut igen, skulle hämta piller. träffade crille berg, snackade lite med han.
följde med han till kiosken, där va kp steinwall dennis jonas oskar crille dallas å ngra, alltid lika kul de ju.
sedan hämtade vi pillrena till jennifers mage, sen gick vi hem! satt å snackade å skrattade en massa, du är absolut bäst! vet du de? de finns ingen bättre än dig, jag älskar dig mest.

idag vaknade vi vid 12, å jag yrade som fan för jag va så trött. sedan käkade vi frukost å sen satte vi oss här,
sen åkte jeffe hem. saknar henne redan faaen "/ tss.. haha! måste vi snart göra om.

du är absolut den bästa, jennifer! <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

DU ÄR BÄST!! <33333

2009-07-05 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0