fest igår hos lundberg med jeffe å elin, bäääest


stor suparn här då, även kallad min beeeatch, BARA MIN!

david här dåva, chafför sist ju, men inte ikväll

mina tjejer, bara mina, inget utan er <3

krille å martin här dåva, martin va nog fullast? :p

lundberg, å vimmerbytjejerna

supare, virserums kära supare..?

å sista bilden får bli på dennis å krille..

de va en riktigt bra kväll trots allt, somnade vid 1-halv 2 tror jag, även att man skulle upp vid halv 7,
aja, tack för kvällen alla som gjorde den bra! får bli snart igen
å jennifer å elin, jag älskar er, ni är bäst!<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

hhuhuh kvällen va bäst :)

o dom dära vimmerbyborna HAHAH :P<333

2009-07-20 @ 19:55:06
URL: http://jenniiifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0