hos ida med flickorna nu ♥

sitter hos ida just nu, dom gör sig iordning, jag är redan klar oså. aja, vi skulle egentligen tälta, men så blev de ju inte, hände en massa, jag orkar inte skriva allt. aja, nu ska vi sova i idas röda hus, jennifer och ida är ledsna för att deras kuddar är kvar i tältet, vi hämtar de imorgon tror jag. aja, dom går runt och slår på massa saker xd haha, dom är som dom är.
aja, innan idag åt dom pizza, jag kollade på, men men. aja, nu kanske vi ska gå ut, om vi nu vågar elr jag rättare sagt . men de tror jag nog allt, känns som jag bara säger 'aja' nu, men de är inte med mening. imorgon vet jag inte vad jag ska göra, chilla blir de väl nog antar jag, vågar nog inte gå ut xd borde inte gå ut, för mig eget bästa.

aja, nu ska jag va social med brudarna! ha de gött, och jag älskar mina flickor, bara så ni vet.♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

ni är bäst <3

2009-07-18 @ 18:56:30
URL: http://jenniiifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0