måndag, ny vecka


nu sitter jag här och har precis vaknat, vill somna om egentligen, är så trött .. : <
gaah, igår var jag med jenny, vi stack till becca :] bäst med er, ni är bara för bra! vi va ute och gjorde
ingenting typ, men ändå hade vi så pass kul med vår sjuka humor, så de ända vi gjorde nästan var att skratta,
jenny=hackspett oså.. aja, idag blir de väl fanu skulle jag tro, de är efterlängtat, jag saknar dig min fina!

imorgon blir de speedway med frida och fanu, bäst elr vad?
måste faktiskt säga att de va hur länge sen som helst som jag fick på speedway, gaeh.. jag känner mig efter!
men imorgon ska jag faktiskt gå, de är bestämt! ses vi?

aja, nu ska jag va lite social, och städa jockes bur och duscha oså..
have a nice day, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0