myspys dag med fanu idag

godmorgon elr vad man ska säga..?
men både jag marcus o martina har sovit jättelänge idag, mamma och pappa är ju i högsby. skönt de.
sitter här och blåser håret, ska platta de sen, men vetifan om jag orkar platta hela, kanske bara blir luggen och lite av överhåret, så resten får va lockigt.. snackade med ricky innan och då fick man ju höra om den där olyckan i mörlunda av han, fy vad hemskt.. hoppas de inte är någon man känner. la ju in länken innan..
idag blir de myspysdag med fanu tror jag, vi ska väl gå ut å gå och chilla och ta de allmänt lugnt, så härligt å göra de med dig min fina! nu orkar jag inte skriva mer, imorgon ska jag va med becca, hon ska sova här, och sedan på lördagmorgon åker vi till öland, stannar tills söndag. inte länge, men kommer bli hur kul som helst ändå! och på måndag blir de tjejkväll med tjejerna här, bäääeeeöööst! anrs vet jag inte vad som händer, marknad nästa vecka med ju! fy vad jag längtar!
och så vill jag så gärna ha en systemkamra, så nu ska jag börja spara!

have a nice day, puss!

Kommentarer
Postat av: frida, cancerbarnet;)

tjejkväll, wiiiiiehoo:D<333

2009-07-24 @ 01:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0