utekväll med några


godnatt borde jag väl säga nu, inte för att jag ska sova än, men ändån, sista inlägget ikväll ju.
aja, frida och fanu kom till mig idag, vi hade mysdag typ. sedan åkte fanu hem å åt, då gick jag och frida till pizzerian, jag åt, orkade inte vänta på maten här hemma -__- haha! sedan drog vi till kiosken, sen kom ramos, länge sen, fy vad jag saknat dig:* sedan kom fanu igen, vi satt och snacka å massa, sedan kom rasmus och fredrik, satt och snackade typ. sedan drog jag hem, och frida å fanu med.
snackade i tele med jenny förut, alltid lika skönt å snacka med henne! anrs har jag mest suttit vid datan, har hittat en systemkamera jag vill ha nu, så nu blir de å börja spara!
aja, nu orkar jag inte mer. sov gott, tingeling :*




JAG VERKLIGEN ÄLSKAR ER, NI ÄR ABSOLUT BÄST <3

Kommentarer
Postat av: frida

NI ÄR BÄST, JAG ÄLSKAR ER SÅ JÄVLA MYCKE!

TACK FÖR ATT NI FINNS<3<3!

2009-07-24 @ 01:07:41
Postat av: fanny

JAG MÅR BÄST MED ER!

BÄSTAVÄNNER, JAG ÄLSKAR ER<3

2009-07-26 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0