växjö med beeatch idag


trött efter gårdagen, men men.. här väntar man på bussen iallafall

love that girl, no mather what

coolt, men elin tyckte de va läskigt, ha ha

lite rolig bild på beeatchesna

ha ha, är vi otroliga elr är vi? vi hade matkrig inne på mcdonalds xD

love you

elins mega svarta finne på röven, fan va jag garvade åt den i provrummet

hetast i stan juh..?

å här är jag ..

ha ha, lyckas fortfarande med allt, vattenkrig på bussen, de är nått fel på oss? ;)

men nu har jag inga fler bilder å lägga in, jo några, men dom är privata, elr hur elin?
elin å jag har lovat att inte visa bilderna för någon, porr ju :$ nämen skojar bara!
tack för denna fantastiska dag, saknar dig redan beeatch!
älskar dig i ur och skur, always and forever ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0