♥ Don't say it'll stay this way forever, cause i can't live without you

frida; säger:

jag fattar hur du mår mika, men inte lika mkt för ni var mkt mkt mer än mej o freddie. du orkar ingenting det är bara stopp i allting, du måste bara skrika o vill bara dö. men mika det kanske inte blir bra på det sättet att du får tebax han men det kommer bli bra på det sättet att du någon gång kommer hitta den du värkligen passa ihop med.<3

ni fattar fan inte hur jag mår, jag orkar inte mer! skriv inte. säger:

jag vet inte vad jag ska säga;o vart jag än går, ser jag han. vart jag än kollar, ser jag han. vad jag än gör, hör jag hans röst, elr hans röst som dunkar inne i mitt huve, och spelas upp om och om igen: " jag veet inte hur jag ska säga detta, men de är slut " .. om och om igen, jag klarar inte mer. jag vill bara skrika, försvinna, långt bort. de finns många som tror att allt blir bra bara genom att hitta en ny kille, men tänk om man känner att de va den rätta, de är den killen man vill leva med, de är den killen jag vill bli gammal med, de är den killen jag vill spendera hela mitt liv med.

en ny kille ersätter inte sitt livs kärlek. erik krossade mitt hjärta, de såret jag fick efter han läker inte genom en ny kille.

hur mkt han än sårar mig o förstört o gjort mig sömnlös om nätter, fått mig gråta o allt, vad han än gör.. så kommer jag aldrig sluta älska han ..

frida; säger:

gumman :'( jag vet inte vad jag ska säga..

ni fattar fan inte hur jag mår, jag orkar inte mer! skriv inte. säger:

förstår de, de känns som att ingen förstår hur jag känner! asso allt jag gjort med erik, när vi sov över, när vi shoppade, alla fester vi va på tsm, när han kom hem från idre, och han bah; fan va jag har saknat dig mika o så höll han bara om mig hur hårt som helst, att bara käänna hans läppar mot mina, hans hand i min, hans armar runt mina, hans andetag i mitt hår, alla gånger när han sa att han

älskade mig o att jag va de bästa han hade, hans bild han lagt ut på bdb.. hur ska jag veta om dom orden va sanna?

allt kändes så rätt med han, jag kände mig trygg hos han.. alla gånger vi åkte skidor, och i liften han kunde bara hålla om mgi o värma mig, han skämdes aldrig för mig, han kunde verkligen visa "de här är min tjej" .. när andra killar skrev till mig blev han avis, men de va ju egentligen bara för att grunden till avundsjuka är rädslan till att förlora den man älskar.. o då älskade jag han ännu mer för varje dag som går älskar jag han ännu mer, och för varje dag som går utan han vid min sida blir allt värre, jag kan inte leva utan han. han är min mening med livet, anledning till allt jag gör, och att jag ens går upp på morgonen, att jag äter dricker o sover.. ingen kan ersätta erik, han är den bästa killen jag någonsin träffat

gissa hur de känns att fejka ett skratt ett leende varje dag för att man inte kan visa hur man egentligen mår... :(

frida; säger:

det är det värsta av allt, att hålla masken varenda jävla dag..

ni fattar fan inte hur jag mår, jag orkar inte mer! skriv inte. säger:

frida, jag orkar verkligen inte mer. jag känner mig så jävla värdelös utan erik. min högsta ösnkan här i livet de är att bara få börja om med erik, asso ja skulle verkligen göra allting för han då, jag skulle aldrig bråka med han inödan, jag skulle va han trogen livet ut! de finns verkligen ingen som kan älska erik så mkt som jag gör, bara tanken av att se erik med någon annan får mig att bara

skrika, vilja försvinna!

frida; säger:

det är förjävligt.

ni fattar fan inte hur jag mår, jag orkar inte mer! skriv inte. säger:

ja, vad ska man säga/göra egentligen? när man förlorat den man älskar mest av allt, när allt hopp försvunnit, all glädje är borta, när man ingen ork kvar har, då har man bara ingen lust att kämpa längre.. man har bara inte de :(

frida; säger:

jag vet itne vad man skulle göra elr säga.. :(

ni fattar fan inte hur jag mår, jag orkar inte mer! skriv inte. säger:

o jag stör mig så på att oftast i kärlek, då gör man bara saker utan att tänka efter, utan man tänker efter man gjort de:(

frida; säger:

ao, man vill lxm bara börja om på nytt, men man får oftast ingen andra chans.

ni fattar fan inte hur jag mår, jag orkar inte mer! skriv inte. säger:

de sägs att alla förtjänar en andra chans, alla säger de, alla tänker så.. men när dom väl kommer till sitsen o ska ge någon en andra chans, då är de tydligen omöjligt:(

frida; säger:

menar så... :(



tack för att du finns gumman, jag älskar dig!

' håll masken, håll masken bara '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0