hbg, här kommer jag..

just nu sitter jag här o lägger in musik på mp4;an,
känns som de är behövligt eftersom jag ska sitta i en bil i 3 - 4 timmar snart, drygt, jotack jag vet!
men men.. de är väl värt de, för jag får ju träffa min älskade frida, som jag saknat så grymt mycket.

har nästan packat klart nu, bara plattången som ska i med, o lite grejs.
åker väl sen ikv vid 5 typ, ingen brådska nu precis. men jag är så förbannat trött, låg o checka
film igår till typ halv 2-2 ;o pjuuuh.

och idag kom pappa o väckte mig, jag hatar väckningar -__-
aja, blev att stiga upp, satte mig här direkt typ. orkar inte äta frukost,
men pappa tvingade mig sen -.- haha!

aja, har äntligen skaffat spotify, efter jag är, jag vet. men har inte haft tid å fixa innan, så de har fått bli nu.
tack iallafall jennifer<3!

igår var jag med agnes, vi kollade film å bakade kladdkaka. sedan va de träning, å ja, vad finns de å säga om träningar, egentligen va väl inte världens roligaste menmen..

aja, nu ska jag åka till skåne snart, smsa mig.

have a nice day, puss!

Kommentarer
Postat av: jennifer

vsg sötnos :)<3333

2009-06-18 @ 16:50:39
URL: http://jenniiifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0