jag saknar alla, varenda jävla kotte..


jag har precis kommit på att jag saknar alla, typ alla. varenda en,
isabell jennifer sia elin anna sandra alice becca amanda jenny bianca agnes precis alla,
varenda en. jag saknar er"/

aja, vaknade idag. gick upp gjorde mig iordning. drog till kafeberget, där va jenny.
vi solade mest, sen kom becca, då badade vi, sen solade vi å käkade glass, fast jag hade ju min högtalare,
så jag dansade å sjöng å höll på också ;> de funkar ju de med (A)

sedan gick vi till kiosken, köpte godis å skojade. lille john, broder tuck å robin hood, woooho jag är ROBIN HOOOD,
SÅ FUCK OFF BITCHES:D alltid kul med er ;> sen kom bianca, fast sen dissade becca oss å va med karro, fyy ;(

tss, iallafall sen så strosade vi runt på byn, va hemma hos jenny, jag plåtade dom, å jag måste bara ha en systemkamra,
puss på de ;* sedan gick vi ut, jag käkade pizza.. träffade hampus där, den pöjken har jag saknat! :(

tss, sedan gick vi till kiosken vi va med ricky felix ramos daniel å några, redigt kul. sedan gick vi till amanda,
å sen gick dom hem, så då va med amanda, å sen va vi med ramos å ricky storebror. riktigt kul faaen,
bäst med er va de ju! fy vad kul vi hade, vi va i gåsahall, pensionärsringen å skolan, å dackestop, å jävlades. xD

imorgon blir amanda igen, aja. nu orkar jag inte skriva mer. segt ju.

have a nice day, puss!
btw; jag mår inte bra utan dig"/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0