mikaela är hemkommen folket..

men jag stannar i målilla, virserum får vänta tills imorgon!
aja, jag är med bellan och elin nu, snacka om att vi har kul, ni är bara för bra ni<3!
elin har färgat mitt hår, och jag vet ärligt inte om jag ska vara nöjd elr inte, men men får väl se hur de blir efter ett tag
istället, hoppas de blir bättre! blondare färgade hon föresten. aja, vi badade i elins pool förut, riktigt härligt de!

nu gör vi oss iordning, ska snart blåsa håret, men bellan blåser sitt nu. hon får blåsa sitt med, jag pallar inte. haha

sen drar vi nog ner till bellan, vi ska sova där. blir väl jacuzzi hela natten, nämen en stund iallafall.
vi ska sova på bellans altan, haha! säkert lär de bli kallt å så, men vi överlever! vi har ju varann iallafall.

aja, blir att ta bussen hem imorgon å match på kvällen, vet inte vart elr när, vet bara att de är samlingen vid kvart i 5,
de är ju nice det också! aja, på tisdag blir de bianca å målilla, sedan på kvällen ska vi sova hos bellan några tjejer,
de blir nice nice! aja, nu orkaar jag inte skriva mer;o! ha ett bra lov alla, för de kommer jag ha iallafall=D!

have a nice day, puss!

Kommentarer
Postat av: bellan

puss på skinkan! :$ <3

2009-06-14 @ 17:08:35
URL: http://isabellelofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0