mikaela är lycklig'...


glömt att skriva på ett tag nu, så jag gör en snabb genomgång nu.
måndag: jennifer kom hit, vi va typ ute hela dagen, sen träffade vi macke & jeppe, snackade med dom,
alltid lika trevliga är dom.
hon åkte hem vid 4, isabell kom hit. så jag va med isabell å becca då,
sedan blev de träning, sista träningen nu dåva. mums ;*

tisdag: chill först, sen kom becca hit. vi skulle göra pannkakor, inga kommentarer om de.
brandlarmet gick å massa skit, pjuuuh.. sedan blev de match på kvällen borta mot västervik,
förlorade med 6-0, men shit the same, vi spelade bra, men dom va bättre.

idag onsdag: tog buss till rosenfors med becca, skulle va med fidde å ricke å ramus,
massa kul hände. behöver inte gå in på vad, för de angår faktiskt inte er.
men men fråga istället mig, så kanske jag säger? (A)

måste bara tilläga, jag är lycklig å förälskad, livet leker, fy vad härligt!
imorgon ska jag klippa mig, pjuhu.. nervös faktiskt.. ska toppa lite å så. hoppas de blir bra iaf.

aja, have a nice day, puss!
btw; kommer snart bilder från idag, ska bara lägga in dom på datorn.

Kommentarer
Postat av: jennifer

du är bäst! <33

2009-06-25 @ 07:40:06
URL: http://jenniiifernilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0