mikaela mår inte bra utan dig...

sov hos isabell inatt med elin, sjukt kul hade vi!
vi sprang ut i målilla med bikini å handuk, jag kissade i rondellen, haha!
fan va kul vi hade, sedan gick vi hem igen o badade å käkade glass,
sen gjorde vi toast å sen gick vi å la oss, elin somnade direkt!

men jag o bellan va uppe, sen mitt i natten börjar jag o bellan brottas,
isabell satt på mig, jag bara kastade henne på elin, så elin vaknade!
sedan brottades vi asmycket mer, haha fan va kul, bäst med dig bellan ;*

aja, idag tog jag bussen hem vid 1, gick till mamma.
åkte hem sen, packade upp.. fy va skönt de va! och mamma å dom har shoppat kläder till mig, mums!
aja, åkte på match sen, mot horn någonting, vann med 7-0, yeeey vi är bäst;D

på torsdag drar jag till helsingborg hela helgen, skönt å komma iväg lite!
imorgon ska jag sova hos isabell igen, bäst<3!

have a nice day, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0