mikaela vill stanna här mycket längre'...

är på öland med elin, bäst ska ni veta!
jag mår så sjukt bra nu,
va så skönt att åka iväg å bara glömma allt,
elin gjorde ju allt bättre med. för med henne kan jag verkligen skratta!

igår blev de mest chill med elin, elr vi gick faktiskt å handlade å lagade maten, men elin gjorde mest.
sedan låg vi mest i sängen å chillade å så, redigt nice! brottades lite med, bäst med elin!
sedan på kvällen kollade vi talang å efter de drog vi ut å gick med urban, käkade även kvällsmat!

idag blev de å gå upp vid 11, käkade frukost! sedan gick jag å elin å solade, redigt nice! solarium med var de ju,
fett gutt. jag blev brunast, stolt (y) sedan duschade vi, fanns bara kallvatten, snacka om att de va kallt! usch-.-
sen åkte vi ut en sväng med urban i bilen, kollade på någon gammal stuga dom haft å gick i någon affär.
sedan käkade vi kina, elin blev illamående(?) haha.
nu när vi kom tbx har vi fått grannar, en redigt snygg kille på köpet med därva, mums ;*

aja, nu gör vi oss iordning å så, blir att spela fotboll å dra ut lite sen,
funderar att tvinga elin å bada i havet med mig, verkar så sjukt härligt fast iskallt:O!

have a nice day, puss!
btw: bilder kommer när jag kommit hem o lagt in dom på datan dåva.

Kommentarer
Postat av: elin

roligt hade vi det tacck mika ;* <3

2009-06-17 @ 13:03:35
URL: http://eeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0