syster min

hur ska jag börja egentligen?
nu är de andra gången jag gör såhär, men jag har ju en anledning till å göra de med..
du vet att jag inte vill göra de, men jag har inget val. även om vi är vänner, skiter  du i mig.. så vad är de för mening?
du är inte samma person som jag lärde känna, du har förändrats så mkt. men de kanske jag med har, vad vet jag?
jag vet ärligt inte vem jag är när jag inte har dig, du får mig att känna mig hel. jag trivs så bra med dig,
du gör mig alltid lika glad, du får mig att skratta som ingen annan, du tröstar o ställer upp som ingen annan,
du förstår bättre än alla andra. asso om någon så väl kunde mäta sig med dig, som du sa till mig.
de finns verkligen ingen bättre än dig! du säger att jag förtjänar bättre, men du är ju de bästa som hänt mig.
hela kvällen igår å natten grät jag, för dig, för mig, för oss..
jag kan inte leva utan dig, men jag antar jag måste.. hur ska jag klara mig utan dig? du är som luften jag andas.
allt vi gjort, alla gånger vi varit på speedway, dom gånger vi sovit över, alla gånger vi festat tsm, alla kvällar vi umgåtts,
allt vi gjort, precis allt! jag minns varje sekund, och jag ångrar ingenting!
tänk om jag aldrig lärt känna dig, tänk alla saker jag missat då, tänkt alla stunder jag gått miste om,
tänk alla saker jag gjort fel, du får mig att göra de så rätt, du får mig att förstå saker som jag egentligen inte skulle fatta,
du är där för mig när ingen annan finns. men i stort sett den senaste tiden har jag fått klara mig själv...
och du sa ''hur ska jag kunna låta bli å tänka på dig?'' du har ju inte gjort de den senaste månaden, så varför
skulle de bli svårt nu? du har börjat skricka åt mig å behandla mig på ett helt annat sätt, skita i mig å så..
jag vet inte vad jag ska säga, för jag får inte fram några ord. de är helt tomt.
trodde aldrig de skulle bli såhär mellan oss, trodde de alltid skulle va vi, du lovade. jag lovade.
vad hände med de löftet? du har inte vart med mig på hela sommarlovet, en hel månad..
vi va jämt nyss, har du tröttnat på mig så mkt så kan du väl säga de..
vet inte vad jag ska skriva, jag är helt tom på ord.

jag vill inte att de ska va såhär, men nu är de som de är.
men vad ska man göra?


jag vill att de ska va som innan, du är de bästa som hänt mig. jag älskar dig mer än allt annat<3!
jag skulle dö för din skull... :'(



jag kan inte leva utan dig, du är som en drog för mig.. jag vill ha tbx min bästa vän, min stora syster, min sia..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0