torsdag och de betyder klippning, och fredag imorron med ;>


låg å smsade med fidde igår, men jag somnade, förlåt :<
vaknade vid 7, och svarade på dom smsen han skickat när jag somnat,
somnade sedan om, vaknade vid halv 10, somnade sedan om, och vaknade vid halv 11,
då blev de å gå upp, dammsuga hela övervåning ;< uschusch, men de blir juh fint iaf så.


men men, sedan satte jag mig här, å sen svarade fidde, så jag smsar lite med han med. haha!
åh vi har kul vill jag lova;> aja, iallafall ska käka lite korv sen kanske, får se om dom är tjocka elr smala,
pappa gör dom. aja, vid 3 åker jag å mamma till holsby, vi ska klippa oss.. hoppas jag blir nöjd bara!

aja, nu ska jag va lite social, och kanske gå ut i solen om jag orkar, men de kommer jag aldrig göra ;o
gårdagen va bäst, iallafall vi ses!


have a nice day, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0