trååååk ikvääääll ;o

Berätta fyra sanningar om dig själv:
-
Jag vill gå ner i vikt och bli smalare.
- jag hatar när folk glor på mig som om jag är dum i huvet.
- jag hatar när folk skriker åt mig, de får mig att vilja be dom dra åt helvete, men jag gör de inte :$
- Jag vill vaara din ..


Berätta 4 saker du gjort idag:
- badat med fidde o ricke, mest fidde dåva.
- brottats med fidde.
- gått från rosenfors till målilla
- skitit i å äta helt å hållet.

Berätta 4 saker du har på dej just nu :
- Trosor.
- BH.
- Korta shorts.
- tröja

Skriv ner 4 saker du hatar:
- folk som inte är sig själva.
- skitsnack.
- att man inte kan få den man vill ha.
- tjatiga föräldrar.


Skriv ner 4 saker du älskar:

- vännerna helt klart.
- min mobil.
- att ha rolig å leva livet.
- att skratta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0