♥ WISH I COULD KEEP YOU MUCH LONGER

idag i skolan hade vi brännbollsdag, blöt kan man ju lugnt säga att de va!
och de blev ju inte lite blötare än dallas o höggan hällde ner mig med vatten o
sen kastade dom i mig i sjön, tack grabbar! vänta ni bara.
o sen tänkte dallas o otto slänga mig i bajsbäcken,
och otto o höggan höll på o fälla mig hela tiden.
och sen va jag hampus rikard o otto vid kiosken, vi jävlades med den
där gamla kärringen, fyfan säger jag bara:o! hahahahahaha.
vattenlekar hade vi med, våran klass är ju inte lite klantig men men..
aja, när dagen va slut va jag dyngsur o jag hade INGA torra kläder=O!
så jag fick gå dyngsur till mammas jobb, fick låna kläder av mamma.
sen kom pappa o jag åkte hem, blev ingen träning. mådde jättedåligt då,
va sjukt ledsen förkyld o alldeles hängig =/
men sen tog jag en dusch o då blev de lite bättre, så de blir skola imorgon iaf!
aja, ha de bra alla.
fest på onsdag o målilla på fredag, kan de bli bättre?
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0