<33 mina bästa vänner!



fyybubblan vad bra ni är!
alla har en anledning till att leva, och ni äre banemej min!
jag älskar er mest av allt!
alla grr ni har funnits där, när ingen funnits
alla grr vi skrattat tsm, till tårarna strömmat ner för kinderna
alla grr vi har varit, allt vi gjort, jaa allt! allt är verkligen oförglömligt.
redan första gången jag träffade er, visste jag att ni va ngt alldeles speciellt..
sättet ni pratade på, sättet ni gjorde mig glad på, sättet ni fick mig skratta på,
sättet ni gick på, allt, jaa allt med er va så bra! och ni får mig att må så bra,
utan er vore jag ingenting.. ni gör mig hel!
ni är guldvärda, jeffe o isabell är värd miljoner
inte för ngt i världen skulle jag förlora er,
jag älskar er mest av allt! <333333333333333
/ er endast eran mika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0