allt är skiit..

allt är skit, allt är verkligen skit.
jag orkar verkligen inte mer, jag klarar mig inte utan min erik.
hur kunde de bli såhär?
men detta är inte slutet, jag tänker inte ge upp.
jag vill ha min erik tillbakka..
jag är trött på att gråta mig till sömns, och vakna gråtande..
jag är trött på att få gå ut från lektioner för jag bara gråter,
jag har varit på en lektion idag, bara en. dom andra har jag fått
gå ut ifrån, för jag bara gråter :(
jag saknar verkligen min erik.
tänk allt jag gjort med han..
försöka gången vi var.. hemma hos mig va de, jag var ensam hemma..
så vi åkte skidor tsm på kvällen, sedan följde han med mig hem..
vi kollade på film, " mumien " .. riktigt bra film asso. och sällskapet va de bästa
ngnsin, jag har aldrig varit så lycklig med ngn som jag va med dig.
och första gången jag va hos dig, mamma skjutsade mig till dig vid 20.00 typ,
riktigt mys asso. när jag kom satt vi mest och snackade och jag kollade på erik
när han åt, riktigt söt är han asso. sedan tog vi epan ner till macken och hyrde film,
" in the name of the king ", vi kollade knapp inget. men vi hade de grymt mysigt ändå,
låg och höll om varann.. och hånglade och sa jag älskar dig, och massa till varann..
fatta hur bra jag mår med dig.
och alla gånger vi åkt skidor tsm, mys till tusen (a) och när jag följde med dig hem efter skolan
den där onsdagen, asso riktigt mysigt asso.. vi låg i sängen typ hela tiden och bara myste, och höll
om varann och sådär som vi brukar, riktigt bra mår jag med dig.
sedan åkte vi ner till virserum, och gick på bio på kvällen..
"män som hatar kvinnor" riktigt bra och spännande film, och den blev ännu bättre när man fick sitta och
hålla i din hand, du höll hårt i min hand, som att du aldrig ville att de skulle ta slut ;(
jag saknar det!
och den där lördagen när du kom hit, vi käkade mat med martina och marcus..
sedan hyrde vi film med dom, och kollade på den. mys med dig lixom ;*
sedan sov du hos mig, riktigt mysigt hela natten lång med dig ;*
du är verkligen allt jag någonsin önskat mig.
sedan dagen efter följde jag med dig hem, vi spelade tv-spel med agnes
jag satt i ditt knä och du höll om mig, som om du ville att jag aldrig skulle gå..
jag saknar det!
sedan alla gånger vi kollat film tsm och varit med varann.. riktigt mysigt assoo ;*
och när vi va hemma hos mig och låg i sängen hela dagen och bara myste..
sedan åkte vi ut och hämtade robert, och vi tog våran trip te fröreda med epan,
och hälsade på lisa, mys asso ;*
sedan åkte vi te robert, och kollade film, jag satt på dig som jag brukar och vi höll handen och
höll på, riktigt mys asso ;* i miss it...
och när du jag lisa och robert va.. jag låg på dig och du under mig, och vi bara höll
om varann som alltid och hånglade och höll på ;* myss lixom!
och den där lördagen när du kom te mig på morgonen och sedan åkte vi te vetlanda
och shoppade, fy va lycklig jag kände mig då ;* allt va så bra..
sedan efter när vi kom hem låg vi bara i sängen och höll om varann, höll hand, saatt
på varann, och hade kul och myste och allt ;* sedan saa du och jag massa;
jag älskar dig, vi måste sova över och massa .. jag saknar det!
och när du jag evert och tova var, vi lagade tacos och åt.. riktigt mys ;*
sedan kollade vi film och vi bara låg och höll om varann och hånglade och kollade film
och hade de grymt mysigt.. :( jag saknar det!
sedan när vi åkte hem, satt vi och snackade oavbrutet hela vägen, jag kan verkligen
snacka med dig om allt, jag saknar dig så förbannat.
du va inte bara som en pojkvän för mig, du va som min bästa vän med,
jag saknar dig. jag älskar dig.
du är de bästa som ngnsin hänt mig.
varför skulle de sluta såhär?
 
jag saknar dig,
jag saknar ditt sätt att leka med mina öron,
jag saknar ditt sätt att hålla om mig,
jag saknar ditt sätt när du kysser mig med kärlek,
jag saknar dina vackra bruna ögon som bara kollar in i mina,
jag saknar ditt gulliga leende som bara log mot mig hela tiden,
jag saknar ditt locka och söta hår som jag alltid brukade pilla i,
jag saknar ditt sätt att bära mig,
jag saknar ditt sätt att säga du älskar mig på,
jag saknar ditt sätt att pussa mig på halsen,
jag saknar ditt sätt att lära mig göra armhävningar på,
jag saknar ditt sätt att skita i allt för min skull,
jag saknar ditt sätt att bara visa att du bryr dig om mig,
jag saknar ditt sätt att mata mig på,
jag saknar ditt sätt att visa hur värdefull jag va för dig,
jag saknar ditt sätt när du kommer mot mig med ditt leende som gör mig helt knäsvag.
jag saknar ditt sätt att få mitt hjärta slå fort,
jag saknar alla minnen med dig,
jag saknar allt som har med dig att göra,
jag saknar oss. <3

 

hur kunde det sluta såhär?
äkta kärlek, de va de vi hade, och de tar inte bara slut sådär..
du är allt jag ngnsin önskat.
you're everything i need and more,
jag kan bara inte låta dig gå,
jag tänker inte ge upp,
jag älskar dig mer än själva livet. <3

this can't be the end..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0