:/

jag är ledsen att de skulle sluta såhär..
nu är de slut, jag älskade verkligen dig, de gjorde jag verkligen
du va min första största kärlek, den enda killen jag ngnsin älskat
jag kommer aldrig glömma dig
du va verkligen den enda för mig,
när jag såg dig ville jag bara springa fram och krama dig,
när du höll om mig, ville jag att du aldrig skulle släppa taget,
när du kysste mig med kärlek, ville jag bara stanna tiden,
när du höll min hand, kände jag mig som världens lyckligaste,
när du sa jag älskar dig, kunde jag inte annat än bli glad och säga detsamma, för de va så de va.
jag älskar dig, och du älskade mig.
alla minnen med dig, jag saknar de och jag saknar dig och jag saknar oss.
jag skulle göra vad som helst för att få tbx dig..
men för din skull, ska jag låta dig va.
för vad jag än säger, spelar de ingen roll, jag kommer aldrig få tbx dig :'(
även om vi va ämnade för varann, så blev de såhär.
även om vi hade äkta kärlek, så blev de såhär.
även om vi va dom bästa för varann, så blev de såhär.
jag klarar mig inte utan dig egentligen, för du är allt och mke mer för mig. .
jag får inte fram ngra ord, och ett liv utan dig, går inte .. de funkar inte ;(
jag faller itu utan dig .. men jag måste låta dig gå,
vi måste gå särade vägar, även om jag älskar dig
så måste jag de, de tar verkligen emot att göra de
men jag gör de för din skull..
jag gråter och gråter, jag kan inte fortsätta såhär :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0