hallå där

HELG, ÄNTLIGEN HELG!!
& nu äre dubbelhelg med, redigt gött..
igår följde jag med isabell hem, härligt <;
och riktigt kul, så mke som jag skrattar med dig, skrattar jag inte med någon annan!
sedan kom karin och lisa vid 6, och va med oss. vi käkade på turkstugan och
sedan blev de gården, fyy va bra ni är! ;*
och jag spräckte ju mina byxor i skolan, så jag fick låna ett par jeans av isabell, tack! :)
sedan idag blire att ta de lugnt, och ikväll blire nog älsklingen, PUSS!
imorgon blire kanske älskling, och så åker vi t mörlunda och är med tova och evert.
eller åker vi t mörlunda på måndag, jag vettifan vilken dag än, men vi får väl se.
och på tisdaag blire ÄNTLIGEN innebandyträning, wiiiho (a) puss på´t!
sedan på onsdag blire skola :/ usch!
men nu ska jag ta och fixa håret och så, men hör av er på mobilen!
pusstjao.




när jag är  med dig förstår jag vad som menas med 'äkta vänskap' , bääästavän! bögbellis o bögmikkis föralltid!<33333


Kommentarer
Postat av: lisa

gårdagen va riktigt bra (: jag älskar er mycket, <3

2009-03-14 @ 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0