hopp..

min fredag:
isabell följde med mig hem (y)
alltid kul med dig, sedan vid 6 kom jennifer..
o då drog vi t jonte, fiiiest ;d
o jag har ingen kommentar om kvällen -.-
aja.. tack för allt, alla! <33

min lördag: vaknade, blev ingen match för mig..
magsjuk, typ vare. fast de är över nu som tur är:)
snart kommer erik, du är bäst!
de blire väl film o mys o så, kan man hoppas på(a)
aja, ni får ju höra av er, anrs ses vi.
puss påre.

helgen har varit komplicerad, grät typ i 2-4 timmar igår, hemma hos jonte.
men tack alla, som ställde upp för mig. ni ska veta att ni betyder! (a)

imorgon blire kanske agnes, hoppas verkligen på det. jag saknar
dig som satan, bondbrud <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0