nämen tjena

dubbelhelgen har varit riktigt bra än så länge, & de gillas!
erik kom hit igår, kollade på film och myste(a)
sedan sov han här, riktigt mysigt. love yaa <33
idag blev de att va med agnes(a) kul ;p
imorron blire mörlunda med erik, vi ska t evert och va med tova och evert :)
de gillas, extra mke! (a)
tisdag blire träning, onsdag äre fotbollsupptakts, men jag vet inte om jag ska spela,
men tror de :p torsdag blire träning, och fredag vet jag inte, är ensam hemma iaf (a) mums!
lördag jag har ingen aning, söndag ingen aning!
& man kan verkligen inte va mer shoppingsugen än jag just nu! :o
jag behöver kläder, nu!! ;) haha.

jag längtar tills imorgon, kommer bli superb! ;)
aja, vi synes och höres. puss påre!



mycket gammal bild på mig och tova, men men.. du betyder sjukt mycket! jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0