tjena mittbena!

gårdagen kunde inte ha blivit bättre!
vid tio över 2, åkte jag till målilla, te tova.
vi satt vid datan o väntade på killarna..
" vi sitta här i väntan och spela lite dota" .... minns du tova?;)
haha, med dig kan jag skratta :) <3
sedan kom dom iaf, vid typ 4- halv 5, då satt vi mest och snackade först.
sedan började vi laga mat, " vi 4" bäst i köket juh, inte för att jag gjorde så mke men men..
sedan bråkade jag o erik lite på skoj samtidigt, lite kul faktiskt ;p haha..
sedan käkade vi, tacos blev de juhh ;d mums!
sedan kollade vi film, " morden i midsommer ", riktigt bra och späännande vart det,
och mysigt blev det med, tsm med älsklingen (a) du är bäst!
sedan efter de, kollade på "bröllop och jäkelskap" med hampus, kul de med =D
sedan efter det, vid typ halv 11, så åkte jag och erik hem,
gud vad mke vi snackade om (a) med dig kan jag snacka om allt!
du är bäst, och jag älskar dig mest! ;* <333

idag blire att ta de lugnt, sedan vid 2, kommer världens bästa sandra hit, puss på´t!
kommer bli bäst idag, sedan ikväll checkar hon min träning ;p
aja, vi höres & synes! PUSS



du betyder sjukt mycket, jag älskar dig mest sandra! <33333333333333333

Kommentarer
Postat av: sandra

mika, du är bäst<333

2009-03-17 @ 11:08:03
URL: http://saaandraaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0