trött, så jädra trött..

jag är trött, så jädra trött, så de äre fasiken inte sant!
idag blev de att ta't lugnt, bara va hemma..
men sedan fick de va nog på de(a) jag gick ut o sprang runt åkren,
sedan skulle ju pappa va lite rolig, o träna med dig ;d
jag sprang på cyklen i 20 minuter med & sedan tvingade pappa mig
att göra 25 situps och 25 armhävningar, jag kan typ göra armhävningar nu ;)
stolt över mig själv^^ sedan blev de att käka, marcus o martina lagade mat.
sedan tog jag de bara lugnt, o nu äre jag så asigt trött så de finns fan inte..
imorgon blire vetlanda, erik ska följa med(a) PUUUUUSSSSSS!
efter blire kanske att va med erik, vem vet? kan ju hoppas på´t iaf.
aja, vi ses väl antar jag. puss påre.

jag saknar min erik så jädra mycket:( <33

Kommentarer
Postat av: jennifer

dukitg du är mikkis :D<33

2009-03-21 @ 14:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0