21:08, SAKNAR REDAN MIN SIA

idag blev de sia, som vanligt. tisdagar är våran dag asso, vi är alltid då ju.
puss på de liksom ;* idag va de slappdag för oss, vi va riktigt trötta båda två.
så vi cyklade först och köpte tårta och godis, sedan satte vi på one three hill,
eftersom båda vi älskar de. och kollade på de och käkade tårta och godis!
tack sia, jag behövde de verkligen. har varit en riktigt ledsam dag faktiskt.
men de ordnar sig väl, hoppas jag iallafall.. vill verkligen inte förlora ngn av er:(
just nu sitter jag och letar kläder, mamma och jag ska beställa. jippi asso!
imorgon blire skola och sedan fotboll, jag har ont i mitt fot än asso,
de är inte normalt detta asso.. ;o men men..
ha de bra folket! bilder kanske kommer från min och sias mysdag,
jag äälskar dig sia! du är bäst, du är allt! vill aldrig förlora dig,
du är den enda för mig ;*




i will always love you

pangpung, forever?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0