AGE, VÄRLDENS BÄSTA AGE



seg dag de här, vill jag lova! riktigt seg dag.. är irriterad på allt och alla, kom försent till fysiken med.. men men!
sen när jag skulle gå hem mötte jag age, och hon skulle till dackestop. men de va inget där! så hon följde med mig hem, och jag måste äntligen asso, fy vad länge sen de va! du är bäst age! nu sitter vi här och lyssnar musik, snart ska vi byta om och sedan bär de av till fotbollsträning! jippi, not! hata fotboll asso -.- sedan ikväll blire plugg och grejs.
imorgon blire sia, vi ska till hultsfred på en grej, så vi drar vid 2;o sedan blire målilla och sen speedwaaay, yeey=D
längtar riktigt mycket nu.. aja, vi hörs senare! ha de bäst! nu ska jag på fotbollsträning.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0