EVEN THE BEST FALL DOWN SOME TIME

lediga idag, de va operation dagsverke. segt och städa måste jag säga, men när de väl var gjort
så drog jag och becca och solade solarium, redigt nice måste jag säga. och gutt med bräna med ju.
efter de drog vi till ramos, vi körde fiddy, fan va kul. de måste vi göra om.
sedan körde vi anden i glaset, fan va grymt de va (A) men felix bangade, han gick ur rummet och väntade
utanför istället. haha. sedan käkade ramos och sedan drog vi till becca, för hon skulle byta om.
hahahahhahaha jag är verkligen klantig, jag snubblade på en sladd så hennes sterio flög ner på golvet och ja,
sedan hände massa mer. och fyfan vad jag o becca skrattade, du har bäst! med dig skrattar jag tills jag gråter verkligen! de finns ingen som du. sedan gick vi till kiosken och köpte godis, mums! sedan drog jag på innebandyavslutning,
redigt kul med bästa laget! och jag o jenny ska utbilda oss till domare, roligt värre måste jag säga.
aja, nu ska jag sova. skola imorgon ju, och inga nior där heller. fy va tråkigt de kmr bli utan dom.
och sen när dom slutar, fan va man kommer sakna dom. aja, ha de bra nu!
och på lördag blir de mina tjejer, puss på de! ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0