GÖTEBORG, VACKRA UNDERBARA GÖTEBORG

äntligen hemma från göteborg, men fy vad kul vi har haft de!
jag tror inte jag skrattat såhär mycket på länge som jag har skrattat med er, dom här dagarna, mitt kära innebandylag!
liseberg va bäst, även om man blev blöt när vi åkte endel karuseller hade vi grymt kul, och jag åkte balder för
första gången, yeey! och sedan vid 10 när de stängde gick vi hem, och gud vad kul jag har med er i vårat sovrum! (klassrum) sedan på lördagen va de shopping, fy vad kul jag och bianca hade! och jag fick näsblod -.- hade de typ
i tio minuter.. :p men de va kul ändå! köpte en sjal, 2 tröjor, 1 linne, 1 par shorts,1 bh. riktigt nöjd med mina inköp faktiskt! men när jag kom tillbaks till klassrummet, hade jag bara 1.50 kvar, inte bra! men jag klarade mig iallafall..
sedan skulle vi spela innebandy på kvällen, puss på de! och efter sista matchen, jag säger bara.. sluta ragga på mig;o
usch! hahahah x) sedan när vi kom tillbaks till klassrummet, fy vad kul vi hade! vi gick till mcdonalds och åt, mums! ;*
och sedan hade vi anmält kul i klassrummet, och norgepojkarna x) hahahah fasiken va kul de va:p
idag gick vi upp, pakade allting, pakade in de i bilarna och sedan åt vi frukost, sedan åkte vi hem! och vi dunkade
musik som fan, hahhaha x) fy va kul jag har haft med er i bilarna bianca sabbe irre och rene ;) haha.
nu är jag hemma och trött som fasen! ska lägga mig tidigt tänkte jag, men de lär inte bli så ändå.
aja, nu kommer de lite bilder! för bianca sov ju på hemvägen och de såg så kul ut så x)
och sen kommer de en bild från när vi åkte parisehjulet med. och en från när vi shoppade, bianca och jag
såg den killen stå och trixa utanför team sportia. haha, ha de bra! puss


 oförglömligt minne, göteborg 09 med innebandyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0