♥ I REALLY WANNA GIVE HE EVERYTHING HE DESERVES..

du vet så mycket väl att jag saknar dig, du vet så mycket väl att mina känslor för dig aldrig kommer dö ut,
du vet så mycket väl att de finns minnen du lämnat efter dig som jag aldrig kommer glömma,
önskan att betyda nått för dig igen är oändlig, önskan att få ligga i dina armar igen är oändlig,
önskan att få vara din är omöjlig, elr? jag måste verkligen göra nått fort, jag vill vara din igen!
jag vill att du ska vara min, jag vet ju vad som kommer hända härnäst annars jag kommer bara vara en av
alla personen du möter i skolan som inte betyder nått för dig, jag kommer vara en av alla på din msn som du inte skriver till längre, och samma gällande kontaktlistan på din mobil, jag kommer bara vara ett namn, en helt vanlig person
för dig, snälla jag ber dig, de får inte hända! jag kan inte leva utan dig, jag vill vara allt för dig, jag vill vara hela din
värld, jag vill vara den du behandlar lite bättre än alla andra tjejer, jag vill vara tjejen i ditt liv, jag vill vara ditt livs
kärlek! jag älskar dig mer än någonting annat, jag skulle dö för din skull.. :'(

31 december 2008 - 25 mars 2009, den bästa tiden i mitt liv, tiden med dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0