♥ I WISH I COULD CARRY YOUR SMILE IN MY HEART

skola idag, segt vill jag lova. men men isabell o jennifer skiner iallafall upp min dag, ni är bäst!
svenska lektionen-.- jag kan bara inte leva utan dig, utan dig känns de som en del av mig själv saknas! :'(
aja, nu ska jag snart upp till idrottshallen, vi har innebandyträning. men jag orkar inte träna, jag är så jävla trött
och förkyld med. efter de blir de pizza med frida o sia:D PUUUUUUUSSS!
aja, imorgon blire isabell o jennifer, så jävla kul de ska bli. jag har verkligen saknat er.
aja, ha de bra alla! pusshej, kort inlägg idag men ni anar inte hur trött jag är, de går verkligen inte att beskriva! :o
pjuuuh, så skönt med helg asso! jag pallar inte mer skola, usch fy och bläää! tur att vi slutar snart,
jag längtar så förbannat till skolavslutningen.
och min bula i pannan syns, de ser förjävligt ut. aja ha de finfint nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0