MÅLILLA IDAG DÅ, VART MED VÄRLDENS BÄSTA ISABELL




åkte till målila med bianca, vi va med höggan. men de va tråkigt där,
så jag gick till isabell, vi gick ut och gick till fotbollsplan, där va nicke.
vi fick åka på hans väspa, grymt kul att köra moppe ju. isabell skjutsade
mig och hon körde som en jädra galning vill jag lovaxD men alltid lika kul med dig bellis.
jag har saknat dig verkligen! sedan behöver jag inte skriva vad vi gjorde, sen följde
hon mig till natta, och där va jag med nattiz och bianca. fick träffa dollexD
sedan skulle vi till kiosken, men jag stannade hos isabell och snacka med henne,
alltid bäst med dig! sedan gick jag nattiz och bianca till kiosken och köpte godis och läsk,
sedan åkte jag och bianca hem! tack för en grymt bra dag isabell, jag älskar dig mest! <3
bögbellis och bögmikkis, föralltid ju <3

bilder från när jag va med nattiz och bianca kommer nu;


 jag älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0