MÅLILLA OCH DE BETYDER SPEEDWAY



jag älskar dig sia!

gick tidigare från skolan, åkte till hultsfred med sia. sedan blev de målilla, gick till isabell med henne,
sedan åkte isabell till tandläkarn, så vi gjorde oss iordning, och snackade med victor typ xD sedan kom isabell,
då åt vi, matkrig blev de osså, hahahha fatta hur kul jag har med er! ni är bäst, jag älskar er mest <33
efter de åkte vi till speedwayen, grymt kul med mina flickor asso! ni är bäst ;* sedan åkte jag med jenny hem,
jonas körde.. fått körkort, de märktes, haha!
idag blev de skolan, freddie är tbx, puss på´t!  språk, matte, so gympa, segt.. men efter gympan satt jag med freddie och ngra, jag älskar dig! sedan slutade vi och då hämtade pappa mig, och nu sitter jag här. saknar min sia! och isabell med!
ska snart äta, sedan blire fotbollsträning? men de vet jag faktiskt inte, jag menar hur kul är de att träna fotboll i sånt här väder? -.- usch asso.. på fredag blire freddie ♥ längtar! aja, vi hörs! puss


freddie, jag älskar dig genom allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0